Klic App - label van:
Sogelink Netherlands B.V.
Fultonbaan 52
3439 NE Nieuwegein
t: +31857733657
m: info@klic-app.nl
U kunt ons bereiken
van 08:00 tot 17:00
(werkdagen)
Heb je klachten, suggesties of vragen voor onze Klantenservice van de Klic App? Dan is het mogelijk om op de volgende manier contact op te nemen met onze Klantenservice van de Klic App. Wij staan je graag te woord via bovenstaand telefoonnummer en mailadres en reageren binnen enkele werkdagen. Verder vind je in onze veelgestelde vragen pagina diverse vragen vanuit andere klanten die wij op een rijtje hebben gezet.
kvk 30171797
btw 810147464B01
Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons
opnemen via het contactformulier. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een
inhoudelijke reactie van ons. Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van
uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org). Belangrijk is dat dit voor zakelijke klanten geldt.
Algemene vraag? Gebruik dit contactformulier. Wilt u weten waar kabels en leidingen liggen, vraag dan een Klic-melding aan.